tisdag 29 mars 2011

Tjoflöjt

Avdelningen Vad är det för fel på barnboksförfattare tar sig en funderare.
Det här hade kunnat vara helt felfritt (nåja, någorlunda iallafall. Mindre uppseendeväckande i bästa fall) om det inte vore för ordet MANNEN. Alltså. Kunde det inte bara varit en pojke? En helt vanlig pojke med en flöjt. Man ba yeye whatever. Men varför måste det vara en liten man med en flöjt?
Och varför sitter mannen med flöjten på en bänk i skogen?
Bänk i skogen + man + flöjt... Våldtäktsbänk + man + skinnflöjt.
Jag associerar utan undantag alltid just flöjt till könsorgan.
Både manliga och kvinnliga hejvilt, men i detta fall det manliga.

För att återknyta till ett tidigare inlägg om just barnböcker: Nej Thea, dont go there!


MEN.


Det blir än mer barockt när man inser att det inte ens är titeln på bokjäveln som innehåller flest fail!
Ta eder en titt på illustratörens namn.
Människan heter alltså ANNEGERT!!!
I förnamn!!! (Det skulle förvisso inte funka något vidare som efternamn heller)
Bestäm er liksom, är det en innåtgående flöjt vi talar om (Anne) eller en skinnflöjt (Gert). Eller skit samma, det är ett fult namn helt enkelt.
Och som mos på laxen heter Annegert naturligtvis FUCHSHUBER i efternamn. Mmmm.. smaskigt. Lite sådär moist och fuktigt och mysigt. Eller snuskigt på annat sätt.

Allt med denna bok andas felriktad erotik. Den är numera gallrad (inte en jävel hade lånat den) och säljes för endast en riksdaler på mitt lilla bibliotek.

5 kommentarer:

Annegert Fuchschuber sa...

Amen vafan!? Namnet är en pseudonym fattar du väl?

MVH

Wolfgang Priklopil

knorty sa...

skicka den till skomakaregatan mä en gång.

Carl XVI Gustaf, hans majestät sa...

jag spelar på min skinnflöjt varje dag

DRottning Silvia, före detta glad kvinna sa...

du är så jävla äcklig "Carl XVI Gustaf hans majestät". Inget med dig är mjestätiskt. Allra minst din förkrympta syfilispenis. Jag hatar dig och förbannar den där jävla dagen och det horiga "klicket". Jag kände fan inget klick, jag blev mutad av Säpo.

Vera i Svängen sa...

Nej men himmel!