tisdag 20 mars 2012

Favorit i repris

Google är så jävla bra. Det gör att folk som väntade sig något helt annat hittar till vårt anspråkslösa lilla utrymme i cyberspace.

Googlingar jag gillar extra mycket från det senaste dygnet:

hund+gammal människa
vad är det för folk på en blåljuskryssning
hur dukar man julbord
harrys norrköping
vad är det som är så fel på att använda keps
samlag i bilen
lam
autentisk bild
rör inte datorn

De allra flesta som googlar sig hit använder dock sökordet snopp. Fattar ej folk som enbart använder ett sökord när de googlar. Orutinerat.


hund+gammal människa

10 kommentarer:

Jimmie Åkesson sa...

Det var en gammal människa. Det var det.

klangen sa...

jag ska be rotebonden belöna er för er fina bloggjävel

Malou von S sa...

Jag dukar mitt julbord med lila och silver

Jimmie Åkesson sa...

jag ska fan gasa ihjäl dej Maolu. jävla över klass med silver!! det är inte svenskt heller för den delen

Malou von S sa...

Det är inte riktigt silver fattar du väl, jag gör saker för folket, jag har förståelse, det är glittersilver från Panduro. I morgon på efter tio kommer Ebba von Sydow visa hur man limmar silverglitter på sina lila kuddar med hjälp av ekologiskt lim. Och hör sen.

Jimmie Åkesson sa...

Vi i Sverige demokratena tycker att saker ska vara äkta och som de var förr innan Sverige var befolkat av andra människor är oss svenskar. Jag tycker inte att man ska hålla på med allt såntdär ekologiskt hokus pokus

Malou von S sa...

Jimmie du kan få debattera detta i mitt världsförändrande program Efter Tio i Tv4. Jag har bjudit in Reine Brynolfsson också.

Reine Brynolfsson sa...

Jag kommer inte

Rafael Edholm sa...

Jag kan komma istället

TV4-teamet sa...

Vi vill iNTE ha den där jävla Rafael