måndag 18 februari 2013

Kärlekstrams

Ja jag har alltså avlat och fött fram en liten illbatting.
I och med detta hände nåt fruktansvärt. Mitt hjärta fylldes av kärlek och nu vill jag folk väl. Ja det är så horribelt som det låter. Jag har aldrig varit med om detta förut och hoppas det är en övergående fas och att jag snart kan tycka illa om mina medmänniskor (a.k.a. motmänniskor) igen. Missförstå mig icke, jag blir fortfarande besviken på alla människor jag möter varje dag. Men nu vill jag liksom ge dem en klapp på axeln, hjälpa dem in i spårvagnen och säga fruktansvärda saker som "det blir bra, du är bra". Jag behöver nog medicineras. 

1 kommentar:

Noak sa...

Nämen! Det är ju min lilla Nowalie på tatueringen! Hon försvann på BB någon gång i slutet av 90-talet. Har funderat på att göra en efterlysning eller skadeanmälan eller så, men jag har inte fyllt på mitt kontantkort än.