tisdag 31 augusti 2010

Nätdejting? MEGAFAIL!

Tog mig friheten att (i princip) copy paste:a detta hiskeliga meddelande. Så kanske någon kan lära sig att inte göra på detta viset.

Det är så svårt att beskriva sig själva i mail, alla uppfattar en olika ändå, så man skriver bara positivt om sig själva för att det ska låt bra, undrar ibland om man har några dåliga sidor... =) Men mig ska man inte se på kort, mig blir bäst att se och uppleva live, för att se att jag verkligen finns... ;)

Jag är ny HP o hoppas finna den "rätta" som man kan dela sitt liv med! Hade varit underbart att hitta det, man har så mycket roligare, trevligare o mysigare om man är två, allt blir ju dubbelt så roligt =) Man måste ju våga för att vinna här i livet... =) Lite fakta kan du få från mig! Jag är en seriös och ärlig kille till 100%, tilllit och ärlighet är nummer ETT för mig, jag är trevlig, romatisk, charmig, positiv, gó och glad, öppen, söt, lite små "galen" kille, men på ett positivt sätt... =) Och så har MYCKET humor.. Haha.. Jag har ett stort HJÄRTA av GULD som jag kan dela med dig, låter det som kille du leter efter sötis? *hoppas* ;)

När jag hitta dig o din profil bild, kunde jag verkligen inte släppa min blick ifrån dig.. WOW.. Du verkar vara den tjejen som jag söker, vill ha o dela mitt liv med ;) Som jag vill dela min glädje, sorg, lycka o kärlek med, ja ALLT som ingår i ett förhållande vill jag dela med just dig ;) Du är f-n grymt snygg, söt, fin och otroligt vacker tjej ;) Du verkar vara en gó, mysig, trevlig, snäll och härligt tjej på alla sätt och vis... ;) Fina o vackra ögon, dig hade jag velat vakna upp till varje morgon... Och ligga sked naken med hela natten lång... ;) Med andra ord är du en riktig SKÖNHET som dina föräldar har skapat ;) Skånes län egen lilla Prinsessa ;)

Jag har bestämt att jag inte ska vara inloggad så ofta på HP, så tycker du det känns bra o ok ok redan nu sötis *hoppas* ;) Så behöver du inte tveka... Då kan du sms:a mig direkt, mitt mobilnr är: XXXXXXXXX (comviq)

Ha det kanon bra & ta väl hand om dig!
Hoppas vi snart höres & ses igen ;)

Puss & kram XXXXXXXXX

3 kommentarer:

David sa...

Jag gillar att karln ger prov på sin humor med ett "Haha.." Och att han skriver Skånes län.

ribbings kusin på lidingö sa...

jag gillar till skillnad från david absolut ingenting med det här

lebbing sa...

jag gillar allt. fullkomligt älskar det. ge mig han i födelsedagspresent