torsdag 5 maj 2011

PÖRPÖL REJN PÖÖÖÖÖRPÖÖÖLLL REEEEEJN...

Jag måste bara säga er det att vadfan är det för jäkla fel på er som på riktigt - for realz - tycker att färgen LILA är lite snitzig och znygg? Det är den alltså INTE. Den är skitful och bör endast bäras av tanter som tror att de är hippa för att de har vinröda slingor i håret. Inte för att den är snygg på dem heller men de förstår ju inte bättre, krakarna. Lila matta/kudde/ljusstake är skitfult i ditt skitnödigt moderna IKEA-MIO-hem. Speciellt om den liksom är "accentfärg". Allt annat är vitt, svart eller ful träfärg. Lila är en kräkframkallande färg och borde ej få finnas. Jag skulle ta livet av mig om jag var tvungen att dansa i nåt jäkla "purple rain". Eller som nån sa: Men ska du inte ha nån färg som sticker ut lite i din brudbukett, typ lila, det är ju så snyggt". Den personen är numera död för mig.




2 kommentarer:

ros-ribbing sa...

jag tycker du ska ha en brun brudbukett

Carola sa...

Men lila som är en sådan snitsig färg! Tex om en mogen kvinna som jag har en väst, penna, hårsnodd, stövletter eller väska i lila!!