söndag 25 juli 2010

Nu var det jul igen...i Thailand!

VARFÖR lägger folk ut en sjukt jävla massa lök på att åka till Thailand (vissa varje år!)?! Jag hittar knappt ord för att formulera mig på ett adekvat vis. Jag tror till och med jag måste göra en punktlista över varför det är så puckat.

- Alla som åker dit vill bara ha en ursäkt för att supa och knulla. Sen köper de fula t-shirts med nån jävla måne på som de tar med hem och plågar andra stackars krakar med. Vill ni andra vettiga (5 procent?) verkligen spendera så lång tid som nu krävs på flyget tillsammans med dessa andra små slemlurkar? Och vill ni riskera att hamna i samma slemlurkefack?

- Det är en militärdiktatur för er som inte fattat det. Folk förföljs och torteras. Ergo: demokrati finns inte där och det är DÅLIGT. Men det skiter väl ni i för ni bryr er ju inte om politik för det är ju så tråååååååååkigt!

- Thailand är det nya vita. Det nya white trash alltså. Bara så ni vet! Det är lika ute som att skaffa en tribaltatuering vid 35 års ålder. Eller 25. Eller ja... 15. Fy fan.

- Det finns inget att göra i Thailand. Ni säger att ni ska besöka tempel och skit men det gör ni inte. Och även om ni gör det är det bara samma gula buddhastatyer och bös. Ni vill bara sola och bada och det kan ni lika gärna göra i Prässebo. Sluta flyga i onödan, jorden går ju för fankens under på grund av er!!!!!!

3 kommentarer:

ribbings lilla hingst sa...

ska köpa ett flygplan och flyga till thailand ända till jorden krackelerar totalt

Anonym sa...

jag gillar det här inlägget

räven sa...

var kan man köpa lite bös? är i desperat behov av bös