måndag 22 augusti 2011

Sluta smeka mina gaser

Jag har gått och gängat mig och äktenskapet är indeed något jag starkt rekommenderar alla och envar att testa på. Inte tu tal som saken.

Dock hintades det hit och dit under tal och lyckönskningar att nu är det minsann dags att börja producera små miniRödisar. Ahapp, här har man jobbat arslet av sig för att ha den bäzta festen nånsin och innan den ens är slut ska man börja baför nästa projekt. Jag säger då det. Inte för att själva producerandet i sig är så himlans jobbigt, det ska gudarna veta, men min livmoder undrar om folk kan cut den some slack, tack. Och maken vill ju gärna sperminate me å så men gärna när vi själva känner fört.

Knappt var ringen på fingret innan det började spanas på min buk. Numera kan jag ej ha löst sittande kläder för då tror folk man döljer en bula. Jag kan heller ej ha tajta kläder för om jag då käkar för mycket kebabtallrik till lunch tror folk att gasbulan på magen är en bebibula. Om jag väljer att vara designated driver efter fest (vilket jag måste vara eftersom maken körde litegranna för fort och blev av med kortet, kraken) tror folk att jag är på smällen eftersom jag ej dricker.

Det enda jag således kan göra för att få vara ifred är att dricka, röka, äta sushi och helst knarka - då misstänker inget nåt. Eller så gör de det ändå men tror att jag är en oansvarig jävel.

Hur som helst. Var på fest i lördags och drack en jävla massa cola (snapsade ju ikapp med de andra). Colan bildade rapar som jag inte ville rapa ut över bordet, därför höll jag dem på plats i buken, där de bredde ut sig. Folk blev fulla och plötsligt kommer en gapig jävel fram och börjar smeka nedre delen av min buk, samtidigt som han deklarerade för den förvånade maken att nu bakade jag minsann på bebis.

AZZÅ!!!!! Man rör för i helvete inte en ogravid mage på en främmande person!!! Inte på en ofrämmande person heller om det ej är ens partner!!! Man rör för den delen inte en gravid mage heller. DET ÄR INTE OK. Jag vill inte på några som helst villkor ha dina äckliga händer på min mage NÅGONSIN!!! Och blir jag på smällen kan jag sätta min sista potatis på att min unge inte vill att du ska smeka på dens hus!!! GE FAN I DET.

Om du inte passar dig kanske jag fiser på dig. Förlöser en fis, så att säga. Sen kan du gulla med den hur mycket du vill.

4 kommentarer:

Barnmorske-Ribbing sa...

jag vet minsann folk som trodde de hade gasproblem i nio månader. tills en ungjävel kom ut.

Anna Skipper sa...

Ett tips: sug in magen. Eller gröp helt enkelt ur den med lämpligt föremål. Typ en sked. Om någon då fortfarande tror att du är på smällen kan denne någon idiotförklaras och antagligen tvångsomhändertas

Gunnar sa...

Usch. Så mycket kiss-och bajshumor det är på denna sidan.

Tord Yvel sa...

Jag vill snusa i din navel