torsdag 15 december 2011

Skinkspad och våld och traditioner

Julen står för dörren och jädrans vad det ska doppas i skinkavkok! Det ska doppas både bildligt och bokstavligt och på alla upptänkliga sätt och vis. Jag älskar att ta ett torrt vörtbröd och slänga ned i en rykande gryta med doppe.
Jag är faktiskt ej ironisk, dopp i grytan är det bästa med hela julen.

För övrigt önskar jag mig att smaskigt mord såhär i juletid. Nu när de haffat ungen som gick bärsärk i Ljungby är det dags för lite mer vuxenmord. Tänk nu, kära psychos, på hur många gubbar som kommer smyga runt helt ensamma och förklädda i julnatten. Det är egentligen upplagt för GUBBARNA själva att mörda loss, de är ju liksom redan maskerade och allt. Men det är så förutsägbart. Jag skulle vilja slå ett slag för, som Mauro skulle ha uttryckt det, "de ensamma". De som får äta sin pepparkaka själv i jul medan en lycklig familjjävel på andra sidan gatan överöser varandra med klappar och kärlek. Alla bittra gamla nuckor, ut och mörda er en självgod homofobisk gubbe som röstade på SD och varje jul ikläder sig röd dräkt med skägg. Vi kan klara oss utan en och annan sådan.

4 kommentarer:

Ranelids trädgårdstomte sa...

jag vet en hel drös med medelålders idioter som skulle kunna få sätta livet till

Ann-Mari sa...

Usxh och fy vad vedervärdigt skrivet. Har ni ingen skam?

Anonym sa...

nej

Anna Skipper sa...

Vet du hur många kalorier det är i dopp i grytan? gör dig en smoothie av spenat, sparris, rödkål och hirs istället. mmm... mums!