måndag 14 februari 2011

All I wanna do is make babies with strangers

Asså. Är det någon som på allvar har lyssnat på den här låten? Heart med "All I wanna do is make love to you"?! Gör det, sätt på den nu och läs sedan vidare.

Och om ni nu inte tycker att det räcker kan ni även läsa texten. Det går att googla fram den mä, men om ni inte orkar så här kan ni läsa.

Så här i alla hjärtans dag-tider kan det ju vara relevant att fråga sig vad tusan folk som sjunger om kärlek och sweet sweet love makin' EGENTLIGEN pysslar med. Jävla brud. Det är fan inte okej att helt lömskt dra med någon till ett sjaskigt hotell och bli befruktad av densamme. Och sen ba dra! Det är ju ändå pojkvaskerns barn också.

Brudarna i Heart alltså, crazy people!

5 kommentarer:

M Ribbing sa...

Jag älskar den här låten. Den beskriver mitt liv så bra.

kim jong il sa...

asså. man kan faktiskt adoptera.

räven sa...

Berta-Brittis sa...

en man i indien har 94 barn med 39 fruar. Jag tror inte han umgås så mycket på tu man hand med varje unge, men vad vet jag?

en man i indien sa...

du vet ingenting om mig