torsdag 3 februari 2011

Hej då Ronnie och Lill-Bosse.

Asså. Män med konstiga namn. Varför svarar de aldrig på sms? Varför är de aspå initialt och dissar en sedan fullkomligt? Som kvinna vill en ju bara (i alla fall) ligga lite grann. Men även detta förvägras kvinn! Skandal är det. Och det är SÄRSKILT män med konstiga namn som ligger bakom. Lita inte på dem! Varför? Jo:

- De är lösaktiga. Typ pratar med andra människor och grejer.
- De har underliga frisyrer (alternativt håller på att bli tunnhåriga).
- De är lömska.
- De lånar böcker som de inte lämnar tillbaks (alternativt lånar ut böcker som en själv sedan inte kan lämna tillbaks på grund av diss, så de ligger och skräpar överallt, ungefär som att det inte redan håller på att översvämmas i hyllorna på grund av allt tjafs).
- De har smått bisarra matvanor.
- De har ofta fina ögon så att kvinn först blir LURAD att tro på dem när de säger peppiga saker om ens person.
- De måste alltid kolla på teve innan de ska sova.
- De har inte koll på allmänbildning såsom exempelvis mycket viktiga saker som ungefär hur länge ens mens håller på. (Japp, detta är det mest crazy av alltihop).
- De har konstiga namn. Bara en sån sak. Det går ju inte att lita på nån med konstigt namn!!!

HU!

6 kommentarer:

Anonym sa...

heja kvinn!!

Ribbing i ärlighetens namn sa...

jag tycker att man ska slå ihjäl opålitliga personer. det ska vara dödsstraff för opålitlighet!

Gök-Arne sa...

Varför denna hetska ton? Dagens ungdom, morgon dagens pensionärer! Hur ska det gå för vårt samhälle när man inte ens får ha ett namn utan att bli på hoppad. Jag minns när jag var ung, annat var det minsann på den tiden. Då retade man tjockisar med rött hår och fräknar eller ungar som klädde sig i gammal lump. Idag handlar allt bara om teknik! Det var bättre på Thorbjörn Fälldins tid. Då var det ordning och reda och vi fick inte godis eller läske dryck mitt i veckorna. Nej då festade man på sin höjd på en citron pastill en gång i veckan. Jag skäms för dagens ungdom. Och vården blir allt sämre. När jag kommer till vårdcentralen vet de varken ut eller in och läkarna kan inte ens tala det svenska språket, ta mig fan om de ens ser skillnad på knä och höft. Snart hamnar en gammal man som jag på hemmet, där får man kall potatis eller nyponsoppa till middag. Och sköterskorna sitter bara på sin röv och pratar om ditten och datten. Och så denna miljökatastrofen som regeringen har lurat på oss. Folk går på denna skrämsel propaganda och förstår inte att detta enbart är ett spel från Reinfeldts sida. Skulle det vara global uppvärmning med den varga vinter vi har haft i år. I oktober föll första snön och sedan dess har det hållit på. Lika bra att man stämplar ut.

den andra räven sa...

om jag vore ihop med dig skulle jag aldrig prata med en annan människa och jag skulle veta exakt på minuten hur länge din mens håller på! och jag har väldigt obisarra matvanor, exempel på saker jag ätit idag:
ris
broccoli
grapefrukt

Yukio Mishima sa...

när jag tar över det här landet ska jag förbjuda alla namn. sedan ska jag förbjuda människor. och hästar. jag gillar inte hästar. men jag vill ha en apa. jag såg en kaskelott när jag var 6 år. jag vet hur man gör när man tar över. det är lätt.

räven sa...

det är svårt