torsdag 5 januari 2012

Uppdatering

Hittade nu (genom fenomenet google) denna Nattis blogg. Asså vilken tjej! Hon har lösnaglar med applikationer och ROSA leopardmönster. Ballt va? Älskar folk med hybris utan smak, det blir så mycket roligare för oss andra då. Go Natti!

Reklam reklam: länk till det skojiga här

PS. Läser att hon ska gå till en "frofessionell makeup-artist [sic!]". Häftigt! En sån verkar ball. DS.

PS.2. Hon har ett inlägg med rubriken "Alla är inte alls vackra på sitt sätt". Jag önskar att jag kom på den själv. DS.

3 kommentarer:

Kickan sa...

å snyggt. jag har blå leopard nu, men rosa låter fint till sommaren och barnens skolavslutningar

Rudolf, far till Sune sa...

Vad är det för skit ni håller på med? Älskade rara, lugna ner er

Prins Charles sa...

Jag önskar att jag var hennes tampong