onsdag 19 maj 2010

Hår, drömmar, tjejjgrejjer och allt annat som hör till en tjejjs vardag




Jag kaskadkräks i mängder.
FINNS den här människan?!

Och jag vet, det är ute, osjysst och tråkigt att kasta skit och pajkastning och allt. Men jag blir bara så deprimerad och ledsen av folk som förutom att segmentera helt störda könsroller, skriva åt helvete, vara helt ointressanta, ha "The world brought me to my knees" (!!! relevans !!!) som rubrik på sin blogg, samt lyckats bli "Veckans blogg" på blogg.se (vilket kan ses som något av det värsta i sammanhanget), dessutom tycks bryr sig mer om outfits än om något annat. Är det bara jag som bryr mig mer om typ... världen, än om hår och mode?

Vid närmare eftertanke så är det faktiskt inte okej med personangrepp. Så jag skriver inte ut någon adress. Det skulle ju faktiskt innebära reklam.

p.s Lägg märke till hennes reklam om att bli av med handtaget. För egen del är det något annat jag vill bli av med. d.s

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det där bajset hade jag som profilbild på fejjan en dag när allt var skit.

En sak ska ni veta, den här bloggen är ngt av det bästa jag läst på internetz.

När jag hittade den satt jag uppe en hel natt och backtrackade ända till första inlägget.

Det enda som gav mig ångestvridningar i magen under resans gång var ost-inlägget. Jag lider nämligen av en sjuk ost-fobi som jag inte vet var den kommer ifrån ch det liskom smärtade mig att ni, mina idoler, skulle hata mig nu, för att jag inte äter ost.

Men jag jobbar med det. Nu kan jag faktiskt äta haloumi och njuta av det, om jag bara tänker bort att det är "ost" jag äter.

Anonym sa...

Vad glada vi blir nu. Du kan få komma undan som icke-ost-ätare, i sanningens namn är varken Röd eller Räven megamegafans av ost heller, men det är ju inte så att man tackar nej om det bjuds, om man säger. Flensost är en annan katergori som för övrigt finns med på listan över eventuella framtida inläggsämnen, vi får se vad censuren gör åt inlägget om jag präntar ned det!

Superkul att vi är nåns idoler!! *stolta*

räven sa...

jag har ätit ost idag

The Little Animal sa...

Surt! sa Djuret om osten som Räven åt. Men framförallt om den PATETISKA JÄVLA GRILLOUMI jag råkade köpa. Den ska jag minsann nagelfara i ett inlägg å det snaraste.

Frida: Du behöver inte äta ost, jag äter för dig också =D

Anonym sa...

*strålar av lycka*