tisdag 11 maj 2010

Strö bajs i såren, gört bara, gört!!!!




Alltså: Nej.

Det är inte okej att som ex skriva om sin nya tjej en gång om dagen i sina statusuppdates på Facebook. Eller nja, det är inte respektlöst om det gått en hyfsad mängd tid, vad det nu kan vara, men några månader i alla fall. Kanske tre? Och oavsett detta måste ju exjäveln vara medveten om att jag ser det och blir ledsen, nu. För det har inte gått tre månader. Och så mejlar han och skriver att "jamen, det är inte seriöst med den där tjejen, jag ligger med massor av tjejer, no worries". Som att jag skulle bli gladare av det, tjohej. Och sen kallar han henne för gjord av grädde och stjärnstoft och hon SKRIVER DET I SIN JÄVLA UPPDATE som jag såklart också måste kolla. Jämt. Och han skriver att hon matar honom när han är sjuk och att hon underhåller honom (hon kan jonglera). Och jag bara BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!

Så det är alltså inte bara fel på exy utan även på mig som går in på hans sida och kollar. Och på brudens sida och kollar (fast nu är hon blockerad). Det är bajs helt enkelt, rent och purt bajs. Och det är fel på bruden också, blääääää!

Vad ska jag göra åt det här nu då? Någon som har några råd? (OBS OBS det är alltså inte tjejen i filmen som har skrivit brevet)

2 kommentarer:

ribbings presstalesman sa...

som jag ser det har du enbart tre alternativ:

a) hon avrättas genom arkebusering
b) han avrättas genom arkebusering
c) du avrättas genom arkebusering

Anonym sa...

jag fixar det här. ge mig hennes adress