fredag 14 maj 2010

Liggligans lägsta division


Kanske är det författaren till denna bok som är orsaken till problemet? Alla bör fan i helvete inte få ligga.

Det här vet väl alla andra redan, MEN: så fort nån kille säger sig vara bra på någonting relaterat till att ligga, tro inte på honom.

"Jag är asbra på å slecka fetta", "jag bara äääälskar förspel", "Jag är minsann som en hingst i sänghalmen" - de är alla falska utsagor. För sen när en väl ska ligga så blir det lika jävla kasst ändå, varje gång. Och nej, det beror inte på mig - det handlar helt enkelt om att välja bort män som påstår sig vara bra. Jag borde skriva brev till alla dåliga ligg och berätta hur usla de var och att de borde åka på kurs.

Kontentan i alla fall: ligg med en lite mer ödmjuk person. Det finns inget guld och inga gröna skogar. Eller skit helt enkelt i fanskapen och satsa på onani + husdjur.

5 kommentarer:

räven sa...

http://www.youtube.com/watch?v=LqbN1F2Lx60

jag skrattar fortfarande åt det här varje gång jag ser det.

Medelklassman sa...

Är det inte överlag så att de som snackar mycket och antyder mest oftast är sämst?

Som sagt, ödmjukhet är grejen. I de lugnaste vatten etc etc.

The Little Animal sa...

Rävy: Japp, jag hade den i tankarna också ^^

Tretty: Jo. Men problemet är ju om karln är trevlig och ödmjuk och vettig i övrigt. Då vill en ju tro/tror en ju på fanskapet ändå.

Anonym sa...

mina ligg är alltid bra. de ödmjuka, de kaxiga, de skrävliga, de blyga, de rika, de fattiga. spelar ingen roll vad de säger, jag bara ber dem att hålla sin kefft och göra sitt jobb, och det gör de. och jag är nöjd.

The Little Animal sa...

jag får gå liggkurs hos dig! höhö