söndag 3 oktober 2010

Familjeangelägenheter

Följande hände en kompis kompis... jag lovar.*

Man har ju inhandlat ny kamera å de.
Inte för att den förra var defekt på något (avgörande) sätt, utan för att den gamla rent ut sagt är bortsupen. Det kan hända den bästa (uppenbarligen).

Glad i hågen far man ut på landsbygden med sin nye karlslok för att insupa ett par nypor frisk luft, åka fort med fyrhjuling, äta krabba och ja, kanske eventuellt idka lite samlag. Lite sådär till mans alltså, inga extravaganser *är barnvänlig*.

Fortfarande glad i hågen åker man därefter hem till sina föräldrar på söndagsstek. Man visar sin nya kamera för sin intet ont anande stackars mor, och hon ba är asimpad av hur fint det är på nya killens landställe osv.

Sen ba händer följande:

Mitt bland foton på gula kantarelljävlar, höstsol, ladugårdar och nån liten göl dyker ett foto på nya killens penis upp. En penis i erigerat tillstånd. Iskylan som infinner sig i ens bröst är förlamande men ändå hinner man trycka megafort på vidareknappen på kameran. MEN DET SPELAR INGEN ROLL eftersom man VET att hon såg. Den nyblivna svärmodern har sett den nyblivna svärsonens penis. Inte så att penis är oattraktiv på något sätt eller att svärmor inte fattar att vi ligger, men hon vill väl för fan inte få en hård snopp uppkörd i nyllet!!! Hon, jag och nya killen satte unisont söndagssteken i halsen.

Fan mä.

(för den ouppmärksamme läsaren kan undertecknad förtydliga att i det här inlägget är det alltså JAG som är "folk" och således är det något som är jävligt fel på mig. Å andra sidan är det i såna här lägen man helt enkelt tänker "livet" och går vidare. )

* obs. snajdig höstfärg

3 kommentarer:

mor ribbing sa...

det där händer mig jämt

jägarn sa...

hehe, fint tilltugg till steken

P-nisse sa...

vissa läsare kräven en detaljerad beskrivning av penis