söndag 24 oktober 2010

Uteliv

Jag vet inte hur det gick till, men igår hamnade jag på Harrys i Norrköping. Asså. Fan så mö fulisar det var där. Fulisar vart man än vände sig. Att jag hamnade där kan i och för sig vara en konsekvens av att jag och min polare delade på fyra flaskor vin och några fruktiga typ drinkar här hemmavid. Sen ba inser man att man står på dansgolvet på Harrys. Sju centimeter ifrån mig står en sinnessjukt full kvinna i 45-årsåldern och slickar en stackars full, lite lätt finnig kille i örat, samtidigt som nån som är klädd i skinnväst (!) och ser ut att heta Conny jävligt odiskret nyper mig i rumpan. Ska aldrig mer dricka vin.

Insåg att det bara fanns två potentiella utgångar av att vistas på Harrys.
Antingen händer detta:

(Asså det här har typ hänt mig for realz. Dock i en by i Kinas inland på en toa som ba var ett hål i golvet, och efter att ha shottat mellanöl med femtio kineser på klubb med stroboskop-ljus. Men jag tänker som så att det som händer i annat land behöver man inte skämmas för hemma. Jag får ändå nån liten poäng för att jag är en globetrotter. Den här killen får noll poäng.)

Eller så händer detta:
I värsta fall händer båda.

(jag råkar för övrigt veta att han till höger heter Konny. Jag spår hans framtid och ser en skinnväst skymta förbi.

En annan skarpsinnig observation är att kvinnan (?) på bilden har en tischa på sig som det står CO på. Asså jag gör som Glenmark och sätter 100 pix på att den fullständiga texten lyder "CONNY" ).


Jag klarade mig dock ifrån eländet med livet och (nästan) hedern i behåll. Nån jobbig jävel bjöd på kebabrulle. Och alltså kebabrulle säger man inte nej till. Man gör det bara inte.

Blandad sås.

Extra fefferoni.

2 kommentarer:

konny sa...

snaka inte sjit om min mama

juryn för svenska hjältar sa...

killen på wc kan få poäng för följande:

1. han har lyckats avlägsna själva toalettstolen från väggen
2.han har något lila på sig = visar att han är ok med bögar och andra homosexuella varelser
3. vinkeln på armen