lördag 2 oktober 2010

Halv och smutsig


Tips för den uttråkade med bekräftelsebehov! Registrera dig på valfri gratis nätdejtingsajt. Där du ska svara på vad du söker, välj gärna "kort romans" istället för "seriöst förhållande".
Obs! Det roliga fungerar enbart om du är kvinna, inte en jävel kommer bry sig om dig om du är man.

DET ROLIGA:

"hej prinsessa jag är man snäll om prinsessa vill skicka sms fo du min bild hoppas vi hör 073-xxx xx xx hälsning jusu"

"ja här...är jag .....bor i sumpan...har du barn. jag är ju lite äldre...hoppas du gillar det. jag tror vi letar efter samma sak. ser bra ut, hel och ren. hör av dig om du vill veta mer. jag reser mycke i jobb"

"gillar kort romans med yngre fin liten blondin så om du är intresserad av min profil så hör av dig ... tror ju inte du kommer ångra dig efteråt.... puss o kram på dig hård o lång kram=)"

Det som dock får en att överväga att ta sajten på allvar är mail som dessa:
"Hej du, din fisk!"

5 kommentarer:

en som inte känner ribbing sa...

främling, vad döljer du för mig?

en som känner Ribbing sa...

hej fisky

räven sa...

hallå gösen

lina sa...

hihihihihhi! å bästa!

Anonym sa...

Det där var mitt favoritintresse i våras, på riktigt alltså. Tusen gånger roligare än att titta på tv. Man slutar aldrig förundras över mänskligheten. /sidenapan