lördag 16 oktober 2010

Let's do the stely, stely?

Amen asså på allvar?! Här har en kvinn tagit sig hela vägen till Malmö och står äntligen på ett dansgovl och upptäcker då:

FOLK DANSAR INTE, DE TYP STÅR OCH SER STELA UT OCH RÖR PÅ SIN HÖJD ARMEN NÄR DE SA DRICKA!

Amen va faaaan! Kuky asså. Ungefär som när jag upptäckte en helrakad äldre kvinnlig instruktör i Friskisduschen och blev helt chockad. Du är ju en vuxen människa FGS, du SKA INTE SE UT SÅ DÄR!

Ja, jag är full. Men det skiter jag i. Folk ska danska, ehum dansa på danska. Dansa! Annars kan det lika görna kivtta. Stå inte där och försök se snygg ut din fuling, ingen vill ligga med dig då, SPECIELLT INTE JAG. Och ja. Då kan det kvitta dubbelt så mycket!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Personligen föredrar jag helrakat året om hela livet. Av hygienskäl, smekskäl (den lätta lätta beröringen av någons fingrar gör sig så sjukt mycket bättre på lent underlag (hud) än hårigt), antikliskäl, snyggskäl och många andra skäl.

Men folk ska lägga av att o-dansa!

ribbings könsorgan sa...

själv har jag gjort en hårförlängning

Anonym sa...

hähä undrar hur Ribbings buske ser ut... med tanke på huvudhåret kan man göra vissa associationer...

ribbing sa...

min buske är klassiskt stilren, med ett utmärkt bordsskick dessutom.

Djuret från sjuttiotalet sa...

Haha, det ante mig att du skulle skriva just något i stil med detta. Men ja. Jag är uppvuxen med håriga kvinnor och vi har ju alla hört berättelser dels om att du knappt har något hår, och dels om att du får hjälp med att avlägsna det!!! Vilken lyx. Jag får ont i ryggen bara av att raka bena, och raka alltihop tar ju minst en kvart om sen DÖR EN i ungefär en vecka när det kliar så att en... dör. Japp. Blodet flyter, och det är inte mens!!!

Anonym sa...

hahaha... förvisso får jag hjälp med avlägsnandet. senast igår rakades hela apparaten omsorgsfullt och kärleksfullt.